Chaty a chalupy > Blog

Recenze chaty - Recenze chalupy

Blog 18. ledna 2017 - Petr Fix, manažer portálu CS-CHALUPY

Recenze chaty - Recenze chalupy

Recenze chaty - Recenze chalupy

Recenze chaty a chalupy. Proč je modul HODNOCENÍ objektu důležitý ? Hodnocení objektu - recenze vkládají klienti, kteří na pobytu v daném objektu byli, popřípadě s ubytovatelem o pobytu zde jednali. Hodnocení ubytovacích kapacit je jinde zcela běžné, je naším cílem tuto kulturu a systém přenést i do České republiky. Trend ostatních portálů je takový, že spíše najdete v nabídce pro majitele objektů tzv. black listy, tedy seznamy problémových klientů. Jistě i tuto stránku chápeme, sami pronajímáme několik objektů dlouhá léta, .. ale co slušní klienti ? Věříme v kvalitu, tedy na tomto našem portálu mají klienti možnost seznámit se s reálnými zkušenostmi hostů, kteří již byli v objektu ubytováni před nimi.

Proč je modul HODNOCENÍ objektu důležitý ? Hodnocení objektu - recenze vkládají klienti, kteří na pobytu v daném objektu byli, popřípadě s ubytovatelem o pobytu zde jednali. Hodnocení ubytovacích kapacit je jinde zcela běžné, je naším cílem tuto kulturu a systém přenést i do České republiky. Trend ostatních portálů je takový, že spíše najdete v nabídce pro majitele objektů tzv. black listy, tedy seznamy problémových klientů. Jistě i tuto stránku chápeme, sami pronajímáme několik objektů dlouhá léta, .. ale co slušní klienti ? Věříme v kvalitu, tedy na tomto našem portálu mají klienti možnost seznámit se s reálnými zkušenostmi hostů, kteří již byli v objektu ubytováni před nimi.

Hodnocení objektu - recenze vkládají klienti, kteří na pobytu v daném objektu byli, popřípadě s ubytovatelem o pobytu zde jednali. Hodnocení ubytovacích kapacit je jinde zcela běžné, je naším cílem tuto kulturu a systém přenést i do České republiky. Trend ostatních portálů je takový, že spíše najdete v nabídce pro majitele objektů tzv. black listy, tedy seznamy problémových klientů. Jistě i tuto stránku chápeme, sami pronajímáme několik objektů dlouhá léta, .. ale co slušní klienti ? Věříme v kvalitu, tedy na tomto našem portálu mají klienti možnost seznámit se s reálnými zkušenostmi hostů, kteří již byli v objektu ubytováni před nimi.

Statistiky a hodnocení. I v České republice je cca 70-80% hodnocení pozitivních. Ze zkušenosti víme, že každé hodnocení je pro majitele důležité. Dokonce i negativní hodnocení Vám může pomoci získat zpětnou vazbu, poučit se, přemýšlet o tom co a jak dělat lépe. Doporučujeme majiteli objektu každý případ řešit s nadhledem, oprostit se od emocí, věcně a s odstupem zhodnotit situaci z vlastního pohledu, nebát se přiznat chybu, popř. lidsky popsat nedorozumění nebo popsat vlastní nápravu v dané věci nebo situaci. Každý z nás se ve svém životě asi setkal s chronickým stěžovatelem, kterému nevyhovuje nikdy a nikde téměř nic... žádný problém, pokud majitel napíše své reálné stanovisko a zpětnou vazbu garantuji Vám, že chytrý klient toto pochopí. I toto je jeden z důvodů, proč je dobré mít více hodnocení s průměrnou známkou například 8.7, rozhodně toto působí věrohodněji a reálněji než například u jiného objektu, který má 2 hodnocení se známkou 10. Požádejte proto své spokojené klienty, zda by Vám hodnocení do Vaší prezentace po jejich pobytu napsali, spokojení klienti Vám jistě vyhoví, alespoň většina určitě.

Co je odměnou pro objekty s nejlepším hodnocením? Na Home page našeho portálu www.cs-chalupy.cz je výrazné menu, které zobrazuje objekty právě dle hodnocení objektů, tedy tyto objekty se zde zobrazují na předních pozicích a samozřejmě mají tyto prezentace nejvyšší návštěvnost a obsazovanost. Jako bonus zasíláme každoročně tisícovkám klientů z naší databáze news letter s přehledem TOP objektů s nejlepším hodnocením, tedy další propagace Vašeho objektu. A na závěr jednoduchá pravda - poctivý ubytovatel se nemá přeci čeho bát, spíše naopak, díky hodnocením si vytváří portfolio svých klientů, kteří se do objektu rádi vracejí a doporučují objekt svým známým... Nevypínejte si proto modul hodnocení svého objektu.

zpět

Přidat NOVÝ OBJEKT + Služby a CENÍK Jsme na Facebooku

Máme něco zlepšit?

Napište správci portálu...